2012. október 2., kedd

Licit Chlim design nyakláncára

A mai napon egy nyakláncot hoztunk licitre, Chlim Design-tól!
Liciteket a bejegyzés alatt a megjegyzésekben lehet megtenni teljes név és az összeg megadásával. 
Mielőtt licitálnál, kérlek olvasd el a szabályzatot




Ezt a két vidám egyedi nyakláncot hoztam a licitre. A nyertes döntheti el, hogy melyiket szeretné, én nem tudtam választani. :)  A gombokat én húztam be, és hímeztem rájuk a szavakat. A medálok átmérője 2,5 cm, a nyaklánc hossza kb. 30cm.  


Kikiáltási ár: 1 Ft

Licitlépcső: 100 Ft


Kérünk minden kedves licitálót, hogy a teljes nevét is írja a licit mellé, másképp nem tudjuk beazonosítani! (A névtelen licitek törlésre kerülnek!)
  
A postaköltséget minden esetben a vásárló fizeti.

A licit lezárult! Az aukciót Fehérné Szocska Krisztina nyerte! (A szabályzat értelmében 3 nap áll rendelkezésedre, hogy felkeresd az alkotót.)
Ha szeretnél hasonló nyakláncra szert tenni, keresd fel az alkotót! Elérhetőségét az alkotók fül alatt megtalálod.

4 megjegyzés: